Konkurss „Young Car Mechanic” – viens no prestižākajiem autobūves nozares izglītojošajiem pasākumiem – saņem būtisku papildu atbalstu. MILWAUKEE® ir pievienojies atbalstītāju pulkam, kļūstot par konkursa tehnisko partneri.
MILWAUKEE® ir vadošais lieljaudas elektroinstrumentu, akumulatoru elektroinstrumentu un piederumu ražotājs profesionāļiem. Kopš dibināšanas 1924. gadā MILWAUKEE® ir bijis vadošais elektroinstrumentu nozares zīmols gan izturības, gan efektivitātes ziņā. MILWAUKEE® motivējošais faktors tā nepārtrauktajām inovācijām gadu laikā ir bijis profesionāļu drošības un produktivitātes uzlabošana, kā arī tiekšanās radīt ērtu darba vidi.
Daudzu gadu garumā konkurss „Young Car Mechanic” ir popularizējis automehāniķa profesiju tehnisko un vispārizglītojošo skolu audzēkņu vidū. Tā starptautiskais mērogs ir viena no konkursa stiprākajām pusēm, vienkopus pulcējot dalībniekus no dažādām valstīm un kultūrām. Turklāt tā ir iniciatīva, kas palīdz veidot pozitīvu automehāniķa profesijas tēlu audzēkņu un viņu vecāku vidū.
„Esam pagodināti, ka MILWAUKEE® kā partneris ir pievienojies konkursam „Young Car Mechanic”. Šī partnera apņemšanās nodrošināt kvalitatīvus instrumentus tiks augstu novertēta konkursa dalībnieku vidū, ļaujot viņiem attīstīt savas prasmes dinamiskā autoservisa vidē,” sacīja „Young Car Mechanic” projekta vadītājs un koordinators Armands Umbraško.
Apmierinātību ar sadarbību pauda arī MILWAUKEE® pārstāvji:
„Bez konkurences nav attīstības, un nebeidzama sacensība ir iekodēta arī MILWAUKEE zīmolā. Konkursa „Young Car Mechanic” atbalstīšana mums ir gods, it īpaši sadarbībā ar tādu partneri kā Inter Cars. Turklāt tā ir arī iespēja iepazīstināt jaunos automehāniķus ar MILWAUKEE izcilajiem, autobūves tirgum paredzētajiem risinājumiem. Mūsu zīmols simbolizē inovācijas, nepārtrauktu attīstību, savā klasē labākos produktus un risinājumus. Tādēļ ir būtiski, ka automehāniķi ne vien iepazīstas ar mūsu sortimentu jau savā karjeras sākumā, bet arī zina, kā to maksimāli efektīvi izmantot. MILWAUKEE simbolizē nākotnes risinājumu pieejamību jau šodien, un, kas ir būtiski, runa ir par risinājumiem, kas radīti, vienmēr īpašu uzmanību pievēršot lietotāju drošībai. Šogad mēs atzīmējam 100 gadus, kopš esam tirgū – bet tas ir tikai sākums. Kā jau minēju, šī sacensība nekad nebeidzas,” komentē Janušs Mitko (Janusz Mitko), MILWAUKEE Centrāleiropas un Austrumeiropas mārketinga vadītājs
Pateicoties partneru apņēmībai, konkurss „Young Car Mechanic” piepilda jauno automehāniķu gaidas, nodrošinot viņiem iedvesmojošu pieredzi un vidi, lai varētu attīstīt savu kaislību un prasmes. MILWAUKEE® pievienojas misijai, ko virza doma par automehāniķa profesijas nākotnes radīšanu.